Норія стрічкова ковшова оцинкована

Норії стрічкові ковшові (зернові) використовуються в якості підйомно-транспортного обладнання для вертикального переміщення зерна та інших сипучих матеріалів. Норії використовуються лише для піднімання вантажу від початкового до кінцевого пункту без проміжного завантаження та розвантаження.

Тяговим елементом норії даного типу є гумотканинна багатошарова стрічка, з’єднана в кільце, що рухається вертикально в герметичному коробі, огинаючи верхній (привідний) і нижній (натяжний) барабани. Робочими елементами норії є ковші, що закріплені до стрічки болтовими з’єднаннями. Завдяки герметичності коробу, мінімізуються викиди пилу в навколишнє середовище – це дає змогу використовувати такі транспортери як в приміщеннях так і назовні.

Принцип дії норії полягає в наступному: зерно через насипний лоток потрапляє в «башмак» норії, де відбувається наповнення (завантаження)  ковшів черпанням (зачерпуванням). Рухаючись по колу, стрічка піднімає ковші з зерном до привідної станції «головка» для подальшого розвантаження. Розвантаження відбувається під дією відцентрової сили, що виникає під час проходження ковшів через барабан, де зерно з ковшів потрапляє безпосередньо в розвантажувальний патрубок норії.

Загальна будова норії містить в собі:

  • секцію привідну («головка»);
  • секцію натяжну («башмак»);
  • секції проміжні («труба норійна»);
  • мотор-редуктор;
  • стрічку з ковшами;
  • датчик підпору.

Для поліпшення експлуатаційних характеристик та зменшення витрат на обслуговування всі вузли та механізми транспортерів укомплектовані виносними підшипниковими вузлами (привідна та натяжна станції). Для зручності обслуговування всі секції норії виконані повністю розбірними.

 Норії комплектуються імпортними моторами-редукторами, які можуть бути встановленні праворуч або ліворуч відносно корпусу привідної станції. Тип і розмір моторів-редукторів залежать від висоти і продуктивності норії.

За бажанням замовника норія може бути доукомплектована наступними опціями:

  • гаряче цинкування;
  • футеровка «головки» та приймального лотка «башмака»;
  • футеровка привідного барабана;
  • додатковими датчиками (сходу стрічки, контролю швидкості, температури підшипників);
  • електродвигун з електромагнітними гальмами;
  • полімерні ковші;
  • збільшення товщини металу короба.

Характеристика норії стрічкової ковшової

Назва   НЦ-5 НЦ-10 НЦ-25 НЦ-50 НЦ-100 НЦ-175
Максимальна продуктивність при Y=0,75 т/м3 т/год. 8,5 17,5 32,5 51,5 120 200
Максимальна висота норії м 30 30 40 50 70 68
Об’єм ковша металевого л 0,40 0,75 0,90 1,05 2,10 5,25
Об’єм ковша полімерного л 0,15 0,75 1,00 1,05 2,45 4,25
Ширина стрічки мм 125 150 175 200 300 400
Кількість ковшів на метр стрічки шт. 8,5 6,5 8,0 8,0 7,0 5,0
Швидкість руху стрічки м/с 1,0-1,2 1,4-1,6 1,8-2,0 2,3-2,5 2,5-2,9 2,5-2,9

РЕКОМЕНДАЦІЇ

Транспортёр ленточный безроликовый

Транспортер стрічковий безроликовий

Стрічкові безроликові стаціонарні транспортери типу ТБ призначені для переміщення зерна і продуктів його переробки в горизонті або під кутом до 15°.

Конвеєри комплектуються імпортними моторами-редукторами та виносними підшипниковими вузлами.

Читати далі »

Транспортер ланцюговий скребковий футерований

Транспортери ланцюгові скребкові призначені для транспортування зерна (та інших сипучих матеріалів) в горизонті та під кутом нахилу до 20°.

Транспортери комплектуються імпортними моторами-редукторами та виносними підшипниковими вузлами.

Читати далі »
Зателефонуйте мені

Зателефонуйте мені

Для отримання пропозиції вартості обладнання будь ласка, лишіть номер телефону і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.